Cumartesi, Mayıs 14, 2011

YİNE BİR BAHAR,YENİ BİR İLK BAHAR

ÇOK KIYMETLİ KARİ'LER,


Blogspot,kapatılıp-açılınca,baktım ki sizlere ahvalimizi beyan etmeyeli aylar olmuş..
Gezmedik de mi yazmadık..?gezmekten yazmaya fırsat bulamadık demek te yanlış olur.
Hamdolsun,dolu dolu yaşadık.
Bu kış, kayağa pek gidemedik.Erzuruma gittik,biraz olimpiyat
seyrettik.Kayamadık.
Kartepeye hiç gitmemiştik.1-2 gün orada kaydık.Tesis güzel ama,kalabalık ve kar iyi ezilmemişti.Şükür sakatlanmadan döndük,ama hava muhalefeti sebebiyle resim çekemedik.
Yine en iyisi bahar dedik ve aşağıdaki resimleri seçtik..ilk 2 si bugün..diğerleri,çekim tarihine göre,başatan sona sıralanmış..

Bugün de Çorluda ki evde, güzel bir bahar gününde,işe gitmeyip pc de takılınca, faideli bir iş yapmış olmak için,biriken resimleri arzedeyim istedim.

Beni işe gitmekten alıkoyan, ortamı sizinle paylaşarak başlayalım enstantanelere.Aşağıda fakirin bu satırları size yazdığı bahçe manzaralı masa.. Ömrümüzün her anı''elhamdülillahi ala külli hal, sivel küfr-ü veddalal'' demeyi gerektirirken,bir de böyle nimetler eklenince..senin hakkın ödenmez..o yüzden ödemeleri durdurduk demek gibi olmasın..
''sübhaneke ma şekernake,hakka şükrike ya meşkur'' deyip yazmaya devam edelim en iyisi..






Resimleri yükledim,şükrünü eda etmekten aciz bulunduğumuz asude günden de,bir enstantane..


Fotoğraf makinesini almak üzere arabanın yanına vardığımda,az önce terasta yanımızda bulunan hamdimize ortak, Hamdi'mizin arabanın üzerinde beni seyrettiğini gördüm..siz benim bakıcım,araba da benim dercesine..


onu da sizinle paylaşmak istedim




Makineyi alınca ,mevsimin son lalesinin gülle buluşmasındaki güzelliği de pas geçemedim..




Küçükçamlıcada , baharın ilk günlerinde lalelerin habercisi papatyalar..




Ve lalerden önceki çiçekler..





ve aralarında erken açmış bir lale cik.




23 Nisanda Afyondaydık..ovada,kır kır çiçekleri..














Kaldığımız Termal otelden,Ovadan dağlara gurup manzarası..










Dönüş yolunda, iznik civarında şeftali çiçeklerine de yetiştik elhamdülillah..





VE BİZİM İLK BAHAR KLASİĞİ..EMİRGAN KORUSU ENSTANTANELERİ..








































EMİRGAN BİZİM,ÇİÇEK DERESİ DE EMİRGAN CILARIN KLASİĞİ




ÖBEK ÖBEK..VE TEK TEK LALELER..























LALE ŞEKLİNDEN,MEVLANA MOTİFİNE DİZİLMİŞ LALE GRUPLARI..









ÇİÇEKLERE KALBİNİ AÇMIŞ BİR FEDAKAR AĞAÇ!





























































EMİRGANIN OTOPARKINI BEKLEYEN MUHTEŞEM AĞACI DA PAS GEÇEMEZDİK..



İLAHİLERE KONU OLAN SARI ÇİÇEKLERDEN BİRİ..


ÇORLUYA GELDİİK..BAHÇEMİZDEKİ BİR KAÇ AĞAÇTAN..KİRAZ IMIZIN ÇİÇEĞİ..


NE YAZIKKİ, MEYVESİ KARGALARDAN BİZE DÜŞMÜYOR GENELLİKLE..

VE MEYVESİNE KARGALARIN DOKUNMADIĞI,ÇİÇEĞİYLE,MEYVESİYLE DOYASIYA SEYREDİP YEDİĞİMİZ VİŞNELERİN ÇİÇEKLERİ..


İNŞ..MEYVELERİNİ DE SİZE SUNARIZ..GELEMEYENLER RESİM OLARAK..ARZU EDENLER YEMEYE DE BUYURSUN.



BU DA,SEYRİ BİZE,MEYVESİ KOMŞUYA AİT ELMANIN ÇİÇEĞİ..



YAN YANA GETİRMEYE UĞRAŞMADIM..YUKARDAKİ SARI ÇİÇEĞİN AKIBETİ..NESLİNİN DEVAMI İÇİN ALDIĞI TOHUM ŞEKLİ..YİNE ZARİF VE SEYİRLİK..


FETHİ PAŞA KORUSUNDAYIZ.


YİNE BİR SABAH ERKEN..AĞAÇLARIN ALTINDA GEÇ AÇAN LALLER..PAPATYALAR











EN BAŞATA,GÜLLE BULUŞAN LALE BU GÜNE AİT ..BU DAHA ÖNCE OLSA DA,MEVSİMİN SON LALE GRUBU..











SABAH GÜNEŞİNİN KORUYA VURMASIYLA,ÇIKIŞA YAKLAŞTIK..













FETHİ PAŞADAN GEÇİP,DİLRUBANIN BAHÇESİNDEKİ,MUHTEŞEM ÇINARLARI GEÇMEK OLMAZDI..



TEK TEK VE GRUP HALİNDE,ELLERİNİ,DALLARINI SEMAYA AÇMIŞ DUA EDERCESİNE..




VEEE..ERGUVANLAR..


BU SENE LALELERE YETİŞTİLER..RENKLER,GÜZELLİKLER KARIŞTI BİRBİRİNE..


BUNLAR DA FETHİ PAŞADAN


İSTANBUL GÜZEL AMA,GÜZELLİKLER ARASINDAN DAHA BİR GÜZEL..
















YUKARDA GRUP DUASINDAN BAHSETTİĞİM ÇAMLAR.





BUNLAR DA SULTANAHMET TEN..EMİRGAN ZİYARETİMİZDE,HENÜZ TEŞRİF ETMEDİKLERİ İÇİN,TERSİM EDEMEDİĞİMİZ,SÜS KİRAZLARI..


VE MAHZUUUN AYASOFYA CAMİSİ..


BU GÜZELLİKLERİN SONUNDA,VAZİFE-İ ASLİYESİNE DÖNMESİNE DUA EDELİM..


İNŞALLAH O GÜZELLİĞİ DE EN KISA ZAMANDA YAŞAYIP PAYLAŞALIM..






NİCE YENİ GÜZELLİKLERİ PAYLAŞMAK DİLEĞİYLE,AFİYETTE KALIN..


Etiketler: , , , , ,

3 Yorum:

Blogger Nihal dedi ki...

Günaydın,

Ofise geldiğimde şahsi maillerime bakarken, sizinkini gördüm. İşe mi başlasam yoksa bu çiçeklere bakıp yazılanlarımı okusam derken bir de baktım ki akıp gidiyor önümden çiçek deresi, görmesek inanılmayacak, anlaşılmayacak güzellikte bir doğa... Beni alıp gezdiğiniz, gördüğünüz yerlere götürdünüz, sağolun.

Herkese hayırlı günler dilerim,
Yeğenlerime tek tek sevgiler :)

Nihal

8:56 ÖÖ  
Blogger Nihal dedi ki...

Günaydıııınn,

beni gezdiğiniz, gördüğünüz yerlere götürdünüz...Sağolun, varolun. Bittiğinde gülümsediğimi farkettim. Güne güzel başlamak için harika oldu.

Yeğenlerime sevgiler,

Bahçenizde görüşürüz inşallah :)

Nihal

8:59 ÖÖ  
Blogger idris çamlıbel dedi ki...

barla günlerne 7-10 temmu 2011 tarihinde mutlaka yer ayırttırınız dostlarla çiçeklri tefekkür etmek çok güzel oluyor.

8:28 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa